Veelgestelde vragen

Algemeen

Denise haakt graag in opdracht. Via het contactformulier of door een email te sturen naar info@denisehaakt.nl kun je contact opnemen en je haakverzoek beschrijven. Voor aanvang overleggen we over je wensen en krijg je van Denise een offerte. Haakwerk in opdracht wordt altijd vooraf betaald. Natuurlijk word je geïnformeerd over de levertijd en tijdens de ‘haaktijd’ word je op de hoogte gesteld van de voortgang.

Geen enkel probleem: Denise haakt graag in opdracht. Via het contactformulier of door een email te sturen naar info@denisehaakt.nl kun je contact opnemen en je haakverzoek beschrijven. Voor aanvang overleggen we over je wensen en krijg je van Denise een offerte. Haakwerk in opdracht wordt altijd vooraf betaald. Natuurlijk word je geïnformeerd over de levertijd en tijdens de ‘haaktijd’ word je op de hoogte gesteld van de voortgang.

Als je je eerste bestelling afrond, kun je ervoor kiezen om een account te maken op www.denisehaakt.nl. Na het kiezen van een wachtwoord kun je via de website via het menu ‘mijn account’ inloggen. In je account kun je je laatste bestellingen terugvinden en al je digitale producten.

Bestelling

In de winkelpagina kun je zoals in elke webshop het artikel van je keuze in je winkelwagen plaatsen. Vervolgens kun je op de betaalpagina je gegevens invullen en betaling in orde maken.

Natuurlijk mag dat, geen probleem. Zou je wel een review willen achterlaten in de webshop of op Google om je dank te tonen? Dat zou geweldig zijn.

Dit komt bijna altijd doordat er een typefout is gemaakt in het email adres. Let erop dat je een bestaand mail adres invoert bij je klantgegevens. Nog steeds problemen? Neem dan even contact op met Denise.

Om je digitale haakpatroon te kunnen verzenden, wordt om je gegevens gevraagd op de betaalpagina. Helaas kan de administratie niet overweg met uitsluitend email adressen, daarom moet je ook je woonadres achterlaten. Met deze gegevens wordt zonder jouw toestemming niets gedaan.

Betaling

Dat gaan we oplossen. Neem contact op met Denise en we zoeken samen uit wat er aan de hand is.

Via Ideal, Bancontact, PayPal en bankoverschrijving. Het betalingsverkeer van Denise haakt wordt afgehandeld via Mollie. Dus op je overschrijving zie je ‘Denise haakt via Mollie’ staan.

Om je digitale haakpatroon te kunnen verzenden, wordt om je gegevens gevraagd op de betaalpagina. Helaas kan de administratie niet overweg met uitsluitend email adressen, daarom moet je ook je woonadres achterlaten. Met deze gegevens wordt zonder jouw toestemming niets gedaan.

Haakpatronen

Als je een haakpatroon bestelt (gratis of betaald), krijg je een mail in je mailbox met de link naar het PDF bestand. Je mag het bestand zo veel keer downloaden als je wilt. Het bestand is voor eigen gebruik en mag niet worden gedeeld of doorverkocht. Je kunt het bestand uitprinten of openen vanaf je pc, tablet of telefoon.

Dat gaan we samen oplossen. Als je een bericht stuurt via het contactformulier, een email of Instagram DM, dan helpt Denise je graag. Omschrijf je probleem, mail een foto van hoe je haakwerk eruit ziet en dan komen we er samen zeker uit.

In de DeniseHaakt winkel staat per haakpatroon vermeld of het haakpatroon geschikt is voor beginners of voor wat meer gevorderde haaksters. Als je een beginner bent en je wilt jezelf wat meer vaardigheden leren, dan is het Eboek Vegetarisch Haken een goede aanschaf. De haakpatronen in dit boek gaan van eenvoudig naar steeds iets moeilijker. En als je alles hebt gehaakt, heb je niet alleen een heel gezond stel groenten bij elkaar, maar ook je haakvaardigheden verbeterd.

Verzending en retour

Pakketten worden binnen Nederland met PostNL verstuurd. Naar België en Duitsland verzenden we met DHL. Liever een andere vervoerder? Neem gerust contact op met Denise.

Bij digitale producten is retourneren niet mogelijk. Het product is tenslotte al naar je verzonden (en gedownload), dus er is geen mogelijkheid om te controleren of je niet toch met het patroon aan de slag gaat.

Gehaakte producten mogen wel retour (verzendkosten voor koper). Neem contact op als je spijt hebt van je aankoop.

In je winkelmand kun je bij het invoeren van je adres, kiezen voor België of Duitsland. Voor verzending naar België wordt € 9 verzendkosten in rekening gebracht voor pakketpost via DHL. Voor Duitsland moet €14 betaald worden voor pakketpost. Duitse brievenbus post kost €4,65. Als je in een ander land woont, neem dan via de contactpagina contact met Denise op.